Artikler

AHO

Forum

Kan Kent Nielsen sove godt om natten.
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Shout It All Out! Forum Indeks -> Brøndby IF
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
occir76

Indmeldt: 31. maj 2006
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: 29-10 2009, 10:03    Emne: Kan Kent Nielsen sove godt om natten. Besvar, med citat

Hej Alle.

noget jeg har tænkt over længe,

kan det passe at Kent Nielsen selv synes han gør det godt? gang på gang hører man ham udtale sig i medierne, om at han synes vi sad godt på kampen og spillede fornuftigt, er dette spin fra hans side?, eller er vi ude i et ego ala. Per Bjerregaard der stadigvæk mener at baby doc er den bedste sports chef vi kunne få.

kan hans ego forstyrre det reelle billede af en klub på vej tilbage til stenalderen? med en tilhængerskare der desværre er på væk fordi holdet spiller så kedeligt fodbold, vi er nede på ca 12-14000 tilskuere pr. kamp det lå på 17.000 i snit for 2 sæsoner siden , personligt kan jeg ikke magte den svage ledelse længere, jeg fornyede ikke mit sæsonkort som en slags protest imod ledelsen(ved godt at en person ikke hjælper skide meget men det er mit stand mod overmagten).
occir76

IndlægSkrevet: 30-11 2009, 09:32    Emne: Besvar, med citat

synes det er for vildt at manden stiller sig op efter et forår med ringe spil og fortæller omverdenen at han tror på guld Rolling Eyes
bobas

Indmeldt: 23. aug 2006
Geografisk sted: Greve

IndlægSkrevet: 30-11 2009, 10:29    Emne: Besvar, med citat

occir76 skrev:
synes det er for vildt at manden stiller sig op efter et forår med ringe spil og fortæller omverdenen at han tror på guld Rolling Eyes

Han synste også at vi fik en god start på kampen igår. Det var nok ikke den samme kamp jeg kiggede på. Efter 20 minutter var skud statistik 12:3.
Vi spiller elendigt og KN han er en drømmer. Han har ikke check på noget som helst og slet ikke spillere.
God rejse til drømmeland sammen med AB, PB og BUUUUU....ud...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Babylon

Indmeldt: 30. nov 2009
Geografisk sted: Odense

IndlægSkrevet: 01-12 2009, 16:45    Emne: Besvar, med citat

Kent Nielsen er ikke kun en drømmer, men Anders Bjerregård er også - Lige så meget som hans far.

Hvem helvede kan levere så dårlige salg og køb som Anders, uden at blive fyret? INGEN.

Hvem kan sidde og beskylde fans for at ødelægge hans Brøndby, og at være utaknemmelig for hans arbejde.. Per Bjerregård.

Per er lidt som Don Ø. Don nægtede også at kommentere på konkurs i parken, nu skylder de fjolser en kvart miliard væk!.. Per er lige så fornægtende og det er til at brække sig over.

Kent nielsen har jeg lyst til at slå ned hver gang jeg hører om hans "Vi har lidt stolpe ud, men jeg synes alt i alt vi spillede en okay kamp".. Sådan er hans kommentar hele tiden!.. selv efter vejle kampen kom den.

Jeg synes kun der er en vej, for dem alle. Væk og Ud!.. Per tag din søn, og jeres træner og søg arbejde i din vens firma. Har hørt at Brilleaberne står og mangler en dansk "toptræner" og nye folk i ledelsen...

Helt utroligt vi ikke er kommet ud af den krise der startede flere år tilbage..
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
occir76

IndlægSkrevet: 14-03 2010, 20:45    Emne: Besvar, med citat

jeg må stille det samme spørgsmål som tidligere, det er mig ubegribeligt at vi forsætter med manden, han har i den grad ingen anelse om hvad der skal til for at løfte os.

kan Kent Nielsen sove godt om natten?

7 kampe uden sejr, 5 tabte 2 uafgjordte.

Tager vi trænings kampene med ser statestikken ikke meget bedre ud, dog er der 3 sejre over små hold uden store profiler.

Kan manden andet end at styre et midterhold ?
SoulDecapitate

Indmeldt: 11. nov 2006

IndlægSkrevet: 15-03 2010, 08:20    Emne: Besvar, med citat

ja lad os nu bare få fyret Kent Nielsen. så ville en ny træner have resten af sæsonen til og tilpasse holdet til den nye sæsom .
Tilbage til toppen
Bjarke

Indmeldt: 08. jun 2006
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: 15-03 2010, 09:58    Emne: Besvar, med citat

Tror problemet er, at folk ikke har den fornødne respekt for Kent.. Altså spillerne, de gider ikke yde for holdet eller for ham.
Jesper2625

Indmeldt: 18. feb 2005

IndlægSkrevet: 15-03 2010, 19:36    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes nu der var meget positivt i kampen i går, for vi holdet Brilleaberne langt væk fra nogen form for chancer.
Det er klart, at spillerne / træneren fokuserer meget på defensiven. Klart, når målene er haglet ind.
Så må man starte dérfra, og jeg synes faktisk at lige præcis defensiven inklusiv Jatta så rigtig god ud i går.

At vi så ikke skaber alverden er forståeligt nok. Jeg forstår jo stadigvæk ikke vi spiller 4-4-2 med de spilllere vi har. Farnerud bliver aldrig angriber - langt bedre som 1 imod 1 spiller enten fra fløjen eller fra forreste midtbane.

Ellers fylder jo ikke nok - det er klart for enhver. Men der har absolut været værre kampe end den i går.
Jeg personligt er pisse ligeglad med resten af sæsonen forstået på den måde, at jeg er ligeglad om vi bliver nr. 3 eller 6.
Det der betyder noget er, at Kent finder ud af, hvilke spillere han vil satse på. Han har helt sikkert givet nogle spillere en sidste chance, hvis ikke de vil sælges til sommer. Præsterer de ikke over 5-6 kampe bliver de skiftet ud og nye spillere bliver prøvet.

Det er min mening
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
jakethedane

Indmeldt: 03. jul 2006

IndlægSkrevet: 15-03 2010, 19:56    Emne: Besvar, med citat

Jesper2625 skrev:
Jeg synes nu der var meget positivt i kampen i går, for vi holdet Brilleaberne langt væk fra nogen form for chancer.
Det er klart, at spillerne / træneren fokuserer meget på defensiven. Klart, når målene er haglet ind.
Så må man starte dérfra, og jeg synes faktisk at lige præcis defensiven inklusiv Jatta så rigtig god ud i går.

At vi så ikke skaber alverden er forståeligt nok. Jeg forstår jo stadigvæk ikke vi spiller 4-4-2 med de spilllere vi har. Farnerud bliver aldrig angriber - langt bedre som 1 imod 1 spiller enten fra fløjen eller fra forreste midtbane.

Ellers fylder jo ikke nok - det er klart for enhver. Men der har absolut været værre kampe end den i går.
Jeg personligt er pisse ligeglad med resten af sæsonen forstået på den måde, at jeg er ligeglad om vi bliver nr. 3 eller 6.
Det der betyder noget er, at Kent finder ud af, hvilke spillere han vil satse på. Han har helt sikkert givet nogle spillere en sidste chance, hvis ikke de vil sælges til sommer. Præsterer de ikke over 5-6 kampe bliver de skiftet ud og nye spillere bliver prøvet.

Det er min mening

Enig i at fokus naturligt må ligge på defensiven, pga efterårs sæsonen, men er uenig i at vi spillede 4-4-2. Jeg syntes mere det mindede om en 4-6-0, vi vandt midtbanen, men havde aldrig nogen i feltet, da både PM og farnerud spillede off midt :/
occir76

IndlægSkrevet: 16-03 2010, 12:17    Emne: Besvar, med citat

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2009-2010/kent-n-jeg-har-ikke-leveret

fatter ikke ham, hvorfor bliver han ikke smidt ud af klubben!
Jens YM

Indmeldt: 01. apr 2004
Geografisk sted: Vestegnen

IndlægSkrevet: 16-03 2010, 13:18    Emne: Besvar, med citat

occir76 skrev:
http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2009-2010/kent-n-jeg-har-ikke-leveret

fatter ikke ham, hvorfor bliver han ikke smidt ud af klubben!

Ledelsen i klubben har været vingeskudt meget længe, derfor er der ingen som har overskuddet til at vurdere på den sportslige sektor.

Så simpelt er det vel?
Tilbage til toppen
bobas

Indmeldt: 23. aug 2006
Geografisk sted: Greve

IndlægSkrevet: 16-03 2010, 15:12    Emne: Besvar, med citat

Jeg tror desvaerre at du har ret Jens, men naar det er sagt saa synes jeg at det sportslige er det vigtigste og alt det andet maa komme bagefter.
Det sportslige er fundamentet og det er meget maerkeligt at det aabenbart bliver saa lavt prioriteret.
Tilbage til toppen
occir76

IndlægSkrevet: 24-03 2010, 10:05    Emne: Besvar, med citat

http://www.bold.dk/nyt/Kent-N-Den-rigtige-mand-til-opgaven

er du da sindssyg et ego...

citat fra Kent Nielsen : "Man kan jo ikke lade sig påvirke af følelser"

hvad skal vi så lade os påvirke af? .... her er mit bud FAKTA.
Bjarke

Indmeldt: 08. jun 2006
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: 24-03 2010, 10:08    Emne: Besvar, med citat

Helt enig Occir, vi skal forholde hos til Fakta. Men fakta er blot data, og uden personlig kommentering på data, er og bliver det blot data. Ergo, dem der ser på fakta, må komme til en noget anden konklusion end resten af landet.
Torben

Indmeldt: 24. mar 2004
Geografisk sted: Vallensbæk

IndlægSkrevet: 24-03 2010, 10:17    Emne: Besvar, med citat

Citat:
er du da sindssyg et ego...

citat fra Kent Nielsen : "Man kan jo ikke lade sig påvirke af følelser"

hvad skal vi så lade os påvirke af? .... her er mit bud FAKTA.

Og det er jo netop her Kent skyder sig i foden. Vi lader ikke følelser styre, for det er jo ikke fordi vi har noget personligt imod Kent.

Det er hans resultater vi har noget mod og de taler ikke positivt retning for ham.

Hvis jeg havde ladet mine følelser styre, havde han fået en smasker efter kampen i mandags.
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Shout It All Out! Forum Indeks -> Brøndby IF Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum