Artikler

AHO

Forum

Olympia Stadion Berlin

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Shout It All Out! Forum Indeks -> Anden fodbold
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
JohnnyDK

Indmeldt: 21. sep 2006
Geografisk sted: Roskilde

IndlægSkrevet: 11-03 2010, 10:43    Emne: Olympia Stadion Berlin Besvar, med citat

Skal til Berlin med et par kammerater i påskeferien, og her spiller Hertha hjemme mod Dortmund. De billigste billetter er på den såkaldte Ostkurve Oberring til 19 euro. Men er det lorte pladser? Er der nogle, som har noget overblik over hvor det bedst kan betale sig at sidde uden man får pladser bag en søjle som i Parken? På forhånd tak.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
P:H:

Indmeldt: 22. okt 2007
Geografisk sted: Villavejene

IndlægSkrevet: 11-03 2010, 11:16    Emne: Besvar, med citat

Altså hvis det er den prisklasse, som du nævner, så hvorfor ikke bare ofre lidt mere, og minimere dine bekymringer på den måde.? Om man betaler 19 euro eller 30 euro, er i mit hoved ligegyldigt..
Jeg har lige været i Milano med nogle venner, og vi betalte 110 euro hver for at sidde helt øverst til Inter - Chelsea
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
JohnnyDK

IndlægSkrevet: 11-03 2010, 11:57    Emne: Besvar, med citat

Ligegyldigt er måske så meget sagt, men kan sagtens følge dig. Det er også derfor jeg spørger herinde: for at høre folks erfaringer. Man kan lige så godt trække på den viden, der er til stede. Gider heller ikke smide 30 euro hvis ikke pladserne er markant bedre Wink
Tilbage til toppen
Morfar

Indmeldt: 27. jan 2004
Geografisk sted: Vestegnens Riviera

IndlægSkrevet: 11-03 2010, 23:08    Emne: Besvar, med citat

Hey!

Der er ikke nogle rigtig dårlige pladser på Olympia i Berlin, men bag målene er der noget langt til banen, da det er et atletik-stadion.

Cool
Morfar
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Bauer

Indmeldt: 23. nov 2005

IndlægSkrevet: 11-03 2010, 23:12    Emne: Besvar, med citat

Synes hellere du skal se Union Berlin, hvis du alligevel er dernede.
Volzy

Indmeldt: 29. jul 2005

IndlægSkrevet: 12-03 2010, 10:57    Emne: Re: Olympia Stadion Berlin Besvar, med citat

MonoHead skrev:
Skal til Berlin med et par kammerater i påskeferien, og her spiller Hertha hjemme mod Dortmund. De billigste billetter er på den såkaldte Ostkurve Oberring til 19 euro. Men er det lorte pladser? Er der nogle, som har noget overblik over hvor det bedst kan betale sig at sidde uden man får pladser bag en søjle som i Parken? På forhånd tak.

Jeg har været på det olympiske stadion og købte til Ostkurve, da det var billigst. Pladserne er som sådan fine nok, men jeg blev ikke oplyst at det var Herthas aktive fantribune da jeg købte. Noget som jeg synes du skal tage med i dine beregninger.

Jeg fik sgu dårlig samvittighed da jeg stod som latterlig turist på deres aktive tribune. Jeg ville selv HADE hvis turister stod på Sydsiden, når de nu ikke deltager aktivt.

Som Morfar skriver er der atletikbane rundt om banen, hvilket betyder at der er lidt langt ind til banen på endetribunerne.

Jeg synes du skal købe til langsiden. Så meget dyrere er det heller ikke. Du får bedre pladser i forhold til både fodboldkamp og til at se såvel Herthas som Dortmunds aktive fans Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
JohnnyDK

IndlægSkrevet: 12-03 2010, 13:31    Emne: Besvar, med citat

Bauer: Det havde jeg også tænkt mig, men de to klubber spiller vidst aldrig på hjemmebane i samme weekend. Union spiller ihvertfald ikke hjemme mens jeg er dernede.

Volzy: Mange tak for det gode svar. Det vil vi gøre så.

Berlin generelt: Så TeBe Berlin da jeg var dernede engang. De spiller på et lille stadion, men er egentlig en fed klub. De havde en pæn mængde fans som kørte god stil. Bestemt en oplevelse værd hvis de spiller når man er der. Et billede jeg hurtigt fandt på Google:
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Shout It All Out! Forum Indeks -> Anden fodbold Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum